KLACHTEN

Klachten zijn er om opgelost te worden. Alhoewel we alles in het werk stellen om ze te voorkomen, kan er altijd iets onvoorziens gebeuren. Klachten zien wij als onderdeel van een leerproces. Je klacht of opmerking is dus waardevol voor ons en zal altijd vertrouwelijk en serieus worden behandeld. Voor het indienen hiervan kan je terecht op onze contactpagina. Je mag ook een mail sturen (eventueel met bijlage) naar klantenservice@nooblushop.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

© 2013 - 2018 NOOBLUshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie